12 Şubat 2012 Pazar

Cüneyt Özdemir | Haber Parkı

Hazal Kaya'dan Şok Frikik

Cüneyt Özdemir | Haber Parkı
Annemin başörtüsü ile şeref duyuyorum”
Cüneyt Özdemir, hakkında söylenenlere Twitter’dan böyle isyan etti…
11 Şubat 2012 Cumartesi, 14:47:27

“beşN birK” programının yapımcı ve sunucusu, Radikal yazarı Cüneyt Özdemir, son 15 saatte bir süredir kendisine yapılan eleştirilerle ilgili onlarca twit attı…

İşte o twitler…

Kutuplaşmış ve bölünmüş bir ülkede kahraman olmak zor değil. Asıl zor olan o kahramanların çıkabileceği anaakım bir television bulmak. Anladınız mı!

Vatan’ın web sitelerinde copy-paste bir metin ile (de’leri ayıramayan) linç edilmeye çalışıldım. İlginç bir deneyimdi!

Böylesine dönemlerin en iyi yanı dostunuzu düşmanınızı tanımanız. Gazeteci gazetecinin kurdudur diye bilirdim bugün daha da ötesini gördüm.

Bugün bana yönelik bu çarpıtmalarla dolu linç kampanyasında yapayalnızdım. Özellikle açıklama yapmadım. Herkes eteğindekini döksün istedim..

Benim annemin başörtüsünü diline dolayan sitenin sahibi Ömer Özgüner NTV’de, Cengiz Semercioğlu Hürriyet’de yönetici..

Dava açıp kazandığım medyatava beni annemin başörtüsü ile vurmaya çalışıyor. Ey Cengiz ve Ömer annemin başörtüsü ile şeref duyuyorum ulan..

Bu adamlara yine dava açacağım.. Bu arada bir kaç medya sitesindeki sistemli itibarsızlaştırma çabalarına da hiç bıkmadan dava açıyorum.

Dindar bir aileden büyüyüp annemin başı kapalı olsa da benim tuttuğum yolu dile getirmem belli ki bugün pek çok kişiye dokundu…

Beni yerden yere vurmakla kalmayıp Milliyet, Vatan ve Medyatava bu durumu bana vurmak için kullanıyor. Ulan vız gelir tırıs gidersiniz…

Ben anamın başörtüsünü de, objektif duruşumu da, gazetecilik ahlakımı da, 22 yıllık gazetecilik geçmişimi de kurban vermem… Hodri Meydan.

Vatan ve Milliyet’in web sitesinde ‘manşetlerle’ bugün bana karşı bir belaltı operasyonu düzenlendi. Buna inananlar yazıklar olsun size.

Ben bu medyada birilerinin ‘kahramanı’ olmayacağım. Tam tersi benim görevim hangi kesimde olursa olsun kahramanlara medyada yer açmak…

Benim için çok zor bir gündü… Anaakım medyayı kovulana kadar terk etmeyeceğim. Sonuna kadar yaptığım programların arkasındayım…

Tinerci ya da Başbakan benim için ikisi de eşittir. İkisinin de sesinin duyulması için elimden geleni yaparım. Yapacağım da göreceksiniz…

Muhalefete yaltaklanan, iktidara çakan ya da tam tersi pozisyonda olan herkese aynı yakınlıkta ve aynı uzaklıktayım. Biliyorum bu çok çok zor

Ortada durmak çok zor. Çok çok zor.. (Yine de ben burada direneceğim. Kıblem Kalbim ve inanın kalbim şu aralar çok kırık) İnancım ise tam.

Biraz ağladım (günün birikimi diyelim). Ben dimdik ayaktayım. Tüm sözlerimin, geçmişimin, anamın başörtüsünün, yapacaklarımının arkasındayım..

Canlı yayında neyi nereye toparlayacağımı bilemediğim gereksiz sözlerden kalbimi kıranlar, sizi asla affetmeyeceğim.

Hodri Meydan.

Anahtar Kelimeler
Cüneyt Özdemir, Twitter, başörtüsü, beşN birK, radikal, Vatan, copy-paste , ntv, Cengiz Semercioğlu, hürriyet

Hazal Kaya Podyumda
Damacana Su Bayiliği Alın :
1- 10.000 Damacana Su Bedava
2- 19 litre Damacana Dolumlar 0.59 TL
3- Bedava demirbaş damacana
4- Full Sebil ve Pompa desteği
5- Full reklam masrafları desteği
6- Tabela , cam ve araç giydirme
Damacana Su Fabrikalarımız:
1- Akdamla Su 2- Damak Su 3- Uludağ Su
Su Bayiliği Başvurusu: 0 532 212 07 46

- Veznedar.com Doğal Bitkisel Takviyeler -

-- Çakşır Köklü Süper Karışım
-- Yüksek Cinsel Başarı
-- Erkekte Cinsel Organda Büyüme
-- Yan Etkisi Olmayan Afrodizyak
-- Yanınızda Bulunsun Acil Durumlarda :)
Fiyatı: 119 TL Satın Al

Hazal Kaya Sevgilisiyle71 KIRIKKALE SU32 ISPARTA SU72 BATMAN SU33 MERSİN SU73 ŞIRNAK SU34 İSTANBUL SU74 BARTIN SU35 İZMİR SU75 ARDAHAN SU36 KARS SU76 IĞDIR SU37 KASTAMONU SU77 YALOVA SU38 KAYSERİ SU78 KARABÜK SU39 KIRKLARELİ SU79 KİLİS SU40 KIRŞEHİR SU80 OSMANİYE SU81 DÜZCE SU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder